HET BUSHCRAFT NEDERLAND FORUM STOPT!

Oude.Wilg

Re: HET BUSHCRAFT NEDERLAND FORUM STOPT!

Bericht door Oude.Wilg »

Jandar schreef: 19 okt 2024, 10:06 Als langdurig lid wil ik jullie hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van dit forum, ook alle kennis die hier verzameld en gedeeld werd is waardevol. Het is jammer dat er een eind komt aan dit forum, alhoewel de einddatum van afsluiting is al bijna 2 maanden verlopen, dus is er nog een kans op een doorstart ;-) ????
Ik heb mij inmiddels ook aangemeld op het preppers forum en hoop daar ook verder kennis te kunnen verzamelen en delen.
Ja beste @jandar je bent hier als ruim 12 jaar lid, geweldig.
Ja ik hoop ook zo dat het forum blijft, verschillenden zijn wat verdwaald op multimedia, maar na jaren komen ze er waarschijnlijk ook achter dat hier hun wortels liggen, en toch uit eindelijk terug keren, want multimedia is ook niet alles.
Maar ook voor preppers is Bushcraft een geweldige aanvulling om heerlijk bij te komen van de drukte van de maatschappij en ook om in nood ((SHTF)) in leven te kunnen blijven door de kennis wat ze hier kunnen verkrijgen, want we hebben vrijwel allemaal voor nood een rugzak met overleving spullen om te vertrekken als we niet meer thuis kunnen blijven voor wat voor reden dan ook, en met kennis van Bushcraft hoef je ook minder spullen in je rugzak hebben om een reis mogelijk te maken, en overleven mogelijk te maken door de kennis van de natuur voedsel wat je onderweg vind en kruiden die je kunnen helpen om krachtig en gezonder te worden of te genezen van een kwaal.

Ja Bushcraft is voor wijze mensen, die nog wijzer willen worden, want wat heeft preppen voor zin als je lichaam het laat afweten.
Ik heb verschillende preppers mee gemaakt op de forums die zijn overleden, maar hadden goed geprept maar niet op hun lichaam door redelijk wat natuur producten tot zich te nemen, wat daar zitten nog de bouwstoffen in die je aardig gezond kunnen houden, en zelf voor genezingen kunnen zorgen.

Mensen die dit lezen, word lid en je gaat weer lachten het leven door, met veel avontuur, gezondheid, en voldoeningen.

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J
De Oude.Wilgen.
Oude.Wilg

Bericht door Oude.Wilg »

Ik ben haast 73 jaar en mijn lief loopt een jaartje achter, we hopen zo dat we de laatste jaartjes nog steeds op het forum terecht kunnen, en het ons ook helpt, met veel dingen.

We hopen dat we we met het forum mogen overleven, en zo nog meer van onze laatste jaartjes mogen genieten.

De waterfilter die we bij de webshop hebben gekocht, heeft al mogelijk gemaakt dat mijn maatje langer is blijven leven, want dagelijks moet zij dit gefilterd water drinken en gebruiken voor het voedsel bereiding.
Ze kan nu nog maar voeding poeder gemengd met water eten, de rest verdraagt ze niet meer, en ze maakt nu enige vooruitgang, en dat doet ons goed, het is weer een heel klein stapje vooruit, we hebben de spullen ook bij ons als we met ons overlevingscampertje op pad gaan, gelukkig kan dat nog het geeft ons de kik om maar door te gaan, even wat afleiding en van de natuur te genieten.

Dank je wel TEAM dat het forum er nog voor ons is, en allen die hier nog lid zijn en die hier nog komen, ik ga mij nog meer inzetten, en met mij nog een paar anderen.

JJ&A
JenA
J.J
De Oude.Wilgen.
rjvdsluis
Contacteer:

Bericht door rjvdsluis »

Geachte Buschcrafters

Aan allen die een positieve bijdrage geleverd hebben aan dit forum

HARTELIJK DANK voor jullie werk

Ron van der Sluis sr

Oude.Wilg

Bericht door Oude.Wilg »

rjvdsluis schreef: 23 okt 2024, 14:50 Geachte Buschcrafters

Aan allen die een positieve bijdrage geleverd hebben aan dit forum

HARTELIJK DANK voor jullie werk

Ron van der Sluis sr
Beste @rjvdsluis, we zijn jouw ook dankbaar voor jouw mooie bijdragen, je ben geen gemiddelde man, en dat maakte jouw berichtjes weer speciaal, ik heb je als een fijne man mogen ervaren, ook op wat prepper forums waar ze je niet naar waarde konden schatten, door hun eigen beperkingen, best triest mensen die anders zijn vaak als buitenbeentjes worden gezien, en wat aan de zijkant worden geplaatst, op dit forum wat je gewoon de man die we naar waarde hebben ingeschat, je bent een prachtig mens, en dat nog hoge leeftijd van boven de 81, en nog zo vitaal geweldig.

JJ&A
JenA
J.J
De Oude.Wilgen.
Plaats reactie