Betaal het voorwaarts 2

Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door janvanloon »

Hij gaat hierna naar Roely en dan terug naar mij.
Ik laat de keuze aan Roely hiervoor.

Voor mij blijft het gelijk en zou je zelf moeten beslissen wat je erin steekt en niet laten kiezen.

En ik ben niet echt mee met iets...... WIL jij nu je vrouw in die doos steken???????  :o :o :o


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
basso
Berichten: 97
Lid geworden op: 05 mei 2015, 07:51

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door basso »

Hij gaat hierna naar Roely en dan terug naar mij.
*ahem*
7. Mr Quick (NL)
8. fr33air (NL)
9.Basel ( NL)
10.Roely (NL)
11 peter (NL )
12 Basso (NL ) ( als ik het juist heb ik het toch NL, anders hoor ik het wel ) :)
;)


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door janvanloon »

Klopt, je 'm'excuse.
Bij deze maakt hij nog een tussen stop bij jou Basso  ;)
Maar kiezen jullie beide dan maar wat wel of niet in de box moet.

Dus:
Roely,
Basso,
Me  :o


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
basso
Berichten: 97
Lid geworden op: 05 mei 2015, 07:51

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door basso »

Bij deze maakt hij nog een tussen stop bij jou Basso  ;)
;D
Maar kiezen jullie beide dan maar wat wel of niet in de box moet.
Roely mag het zeggen. Maakt mij niet uit.


peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Dus ik moet hem naar Roely verzenden?
Zijn adres had ik al (geloof ik).

Morgenvroeg ben ik de hele dag weg, en kom ik zondag of maandag pas terug.
Dan kan hij pas maandag of dinsdag op de post.

Als ik voor die tijd geen preferenties heb vernomen,
dan zal ik de keus zelf maken wat ik erin stop. Oke?


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door Roely »

Tja ik heb zelf ook soldaatjes gespeeld dus plunjezak messblikken schoenpoetssetje .noodverband enz enz ligt hier ook op zolder nog ergens.

Ik heb nog wel een gasmasker zonder tas . Maar of die past weet ik niet. ???
Doe maar een mes. :D

Echter doe jezelf een ruil met passende spullen naar eigen keuze vlgs De regels.  En geen onderhandelingen met een volgende kandidaat.
Ik denk dat we daaraan vast moeten houden.


peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Was geen onderhandeling.

Ik wilde slechts voorkomen dat ik iets erin zou doen wat voor een andere waardeloos zou zijn c.q. juist iets in wilde doen waar iemand juist net behoefte aan had. Dit nav. het commentaar inzake value's Wat de ene oké vindt, vindt de andere niet oke . Zocht een mi redelijke oplossing voor het 'probleem'.

Daarnaast, zijn het wel bushcraftzaken Want mi. heb je geen kochtertje en idem dito mbt opvouwbare waterzak + naaisetje (althans mbt alledrie voor 1995).

Zonder enige bijbedoelingen, behalve het trachten tacklen van een geconstateerde probleem en het geconstateerde probleem zo goed mogelijk proberen op te lossen (dmv overleg/communicatie; want dmv overleg/communicatie bereikt men mi meer dan zomaar dingen te doen).

Qua waarde zijn het tenminste zeker tov de zaken die ik eruit heb gehaald (wellicht niet mbt de bijl). Dus een waarde gelijke benaderingsleer leidt ook niet altijd tot een eventuele bevredigende oplossing.

Ik wil fair play Daarom dit (voor)overleg. Mocht iemand eventueel vinden dat ik niet aam de regels hou doordat ik inferieure zaken terug zou stoppen, dan wil ik wel niets eruit nemen en de doos gewoon doorzenden. Laat maar weten wat je wil dat ik doe: gewoon iets erin gooien (al dan niet meer dan 5spullen) of niets uit de doos pakken en gewoon doorzenden.

Groet Peter


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door janvanloon »

Het leuke aan zo een box is dat er geen afspraken aan vooraf gaan... Het is een verassing voor iedereen  ;)
Het is fijn Peter dat je zelf meedenkt aan het probleem. Tof!

Het fair play gedeelte, dat maak je voor jezelf uit.

Het gehele probleem van de minder goede voorwerpen is ( als voorbeeld ) :
ik haal een billycan eruit ( van brute 30 euro ) en ik steek er een houtje ( voor de hobby firesteel makers ) wat ik ergens gevonden heb erin...Dat weegt niet op tegen elkaar.
Jij zegt ik haal het bijltje eruit en steek een ( ik zeg zo maar ) die leger plunjesbaal erin ( als je ze moet gaan kopen is het ook niet goedkoop ) ;)

Dus haal je items eruit en vul maar bij  ;D


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Oké Thanks.

Ik zal naar eigen inzicht de spullen erin doen.
As maandag gaat hij op de post.
Dan kan de volgende hem verwachten op dinsdag.

Enjoy!


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door Roely »

Heel goed ja naar eigen inzicht. :D

Voor wat betreft de inhoud van de doos kun je gewoon terug kijken en lezen hoe deze zo geworden is. :-X


Besef wel wat voor jou overbodig is en toegevoegd word aan de doos, voor de ene persoon waardeloos prul spul kan zijn en voor de ander weer net wat deze persoon juist zocht of leuk vind. Daarom moet je ook niet gaan vragen wat de volgende leuk vindt.

Het leuke aan de doos volgen is dat je items ziet die wel over vier of vijf personen heen gaan alvorens ze goed trots door een volgende  deelnemer eruit gehaald zijn.
Ik zelf maakte er ook nog een spelletje van om te voorspellen welke items er bij de vorige ronde betaal het voorwaarts en deze ronde erin zijn gegaan, welke er door niemand anders er meer uit gehaald zouden worden.  Dat is ook leuk.. ik moet zeggen dat er toch nog een enkele keer naast heb gezeten, zo zie je maar weer.


peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Hij is nu op weg naar Van Berkel

Ik heb op de foto aangegeven welke spullen waarbij horen Zo zijn ze allemaal even veel waard Gelukkig heb ik mi. waarde kunnen toevoegen die op zijn minst (of meer) evenveel waard is aan hetgene wat ik eruit hebt gehaald.

Enjoy Roely!

PS ben je fam van A. Van Berkel
Laatst gewijzigd door peterpeterpeterpeter op 13 jul 2015, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.


Coburn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 apr 2013, 17:44

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door Coburn »

Misschien niet heel handig om iemands adres op een openbaar forum te posten?


Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door Martin Outdoors »

Blij dat ik niet mee doe , die kl meuk en vooral die flashcard  :o ik ben benieuwd wie daar blij van gaat worden.
Enne Peterpeterpeterpeterptetr , na onze pb sessie deed je erg zenuwachtig over je echte id en nu gooi je andermans naam maar gewoon op een sociaal medium ?
Zucht.


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door janvanloon »

Afbeelding

@ Peterpeterpeterpeter, wil je even de foto's aanpassen en de gegevens verwijderen? Lukt dit niet, gewoon even vragen aan 1 van de moderators. In het verleden zijn er problemen geweest met gegevens op het forum  ;) thanks

@ aardekonijn, die kl meuk en flashkaart... ( de flashkaart is leuk om aan kids te laten zien tijdens workshops navigatie en signalisatie, want hier zijn ze niet gekend. ) Dus wie er blij van word is eigenlijk totaal niets van jou zaken aangezien ( zoals je zelf aangeeft ) je euhmmmm niet mee doet? Daar ben ik ook BLIJ van.

Zo voor meer gezeik kun je me altijd een pb sturen! Want dit gezever moet stoppen op het forum! Het is altijd leuk om iemand wat aan te vallen of om hem op zijn fout te wijzen... je had het evenzeer via pb kunnen sturen inplaats het hier open te gooien  ;)


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: Betaal het voorwaarts 2

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Sorry. Niet aan gedacht toen ik de foto van de doos op het net zette hier.

Hopelijk is het hierbij weggehaald.

Ps.
Zandhaas, laten wij elkander in pb afzeiken
mocht je dat willen ;)


Plaats reactie