Videocamera gezocht

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Plaats reactie
janvriend
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2019, 17:41

Videocamera gezocht

Bericht door janvriend »

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goede videocamera die zeker ook goed beelden geeft als het donker wordt/is. Ik ben gaan googlen en kwam bv. op deze website https://knibble.nl/videocamera daar is de keuze reuze, maar ben benieuwd of er iemand tips kan geven op welke specificaties ik moet letten. Alvast hartelijk dank! groeten Jan


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Videocamera gezocht

Bericht door Dabberty »

Heb geen goede ervaringen met de sony pocket camera's, het geluid was altijd slecht.
Wel erg goede ervaring met de canon pocket camera's, verschillende jaren gebruikt.
Sinds vorig jaar voor het betere werk een canon m50 gekocht, ook erg tevreden mee.


janvriend
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2019, 17:41

Re: Videocamera gezocht

Bericht door janvriend »

Dabberty schreef:Heb geen goede ervaringen met de sony pocket camera's, het geluid was altijd slecht.
Wel erg goede ervaring met de canon pocket camera's, verschillende jaren gebruikt.
Sinds vorig jaar voor het betere werk een canon m50 gekocht, ook erg tevreden mee.
Bedankt voor je tips, ik ga mij even in de genoemde modellen verdiepen.


Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Videocamera gezocht

Bericht door Oude.Wilg »

janvriend schreef: Bedankt voor je tips, ik ga mij even in de genoemde modellen verdiepen.
Welkom @Janvriend,

Misschien is het ook leuk voor jou om je voor te stellen, en dat je verwelkomt word, en dat we meteen al een band met je krijgen door wat je ons schrijft.
Voel je vrij dit te doen, wanneer het jou uitkomt, het is van mij een vrijblijvende vriendelijke uitnodiging.
Die bied je de mogelijkheid: http://forum.bushcraftnederland.nl/viewforum.php?f=5

Mhg,
De Oude.Wilgen.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
janvriend
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2019, 17:41

Re: Videocamera gezocht

Bericht door janvriend »

Oude.Wilg schreef:
janvriend schreef: Bedankt voor je tips, ik ga mij even in de genoemde modellen verdiepen.
Welkom @Janvriend,

Misschien is het ook leuk voor jou om je voor te stellen, en dat je verwelkomt word, en dat we meteen al een band met je krijgen door wat je ons schrijft.
Voel je vrij dit te doen, wanneer het jou uitkomt, het is van mij een vrijblijvende vriendelijke uitnodiging.
Die bied je de mogelijkheid: http://forum.bushcraftnederland.nl/viewforum.php?f=5

Mhg,
De Oude.Wilgen.
Beste Oude Wilgen,
Ga ik zeker snel even doen, zit nu op mijn werk dus heb er even geen tijd voor, maar is een goed idee!
groeten Jan


Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Videocamera gezocht

Bericht door Oude.Wilg »

Fijn Jan dat de tip goed is bevallen, ik zie er naar uit.

Mhg,
De Oude.Wilgen.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Plaats reactie