CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Survival in je naaste omgeving, preppers etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
J.J
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:32

CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door J.J »

Ik dacht hier bij meteen aan jullie.

Texenergy Infinite Orbit Black CRM-003 slingerlader
Texenergy
€ 119,25
€ 159,00
-25%

JE BESPAART 39,75

Op voorraad
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-te ... rlader.htm
TE-CRM-003_05_texenergy-te-crm-003-05.png
TE-CRM-003_05_texenergy-te-crm-003-05.png (1.05 MiB) 1536 keer bekeken
TE-CRM-003_01_texenergy-te-crm-003-01 (2).png
TE-CRM-003_01_texenergy-te-crm-003-01 (2).png (576.12 KiB) 1536 keer bekeken

Beschrijving
De Texenergy Infinite Orbit is een handige oplader voor je mobiele devices. Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie, maar je gebruikt je blote handen. Simpelweg draaien aan een hendel en je laadt je apparaten op. In de turbine zit een vertanding waardoor je het meest uit je armbeweging haalt.

Hoeveel dat slingeren oplevert? Als je hem hard genoeg draait levert de micro-usb-uitgang gewoon 5V tegen 2A. Daarvoor hoef je op zich nog niet eens zo heel hard te draaien, het is namelijk niet zo dat hij meer stroom levert wanneer je harder draait. Met die ene ampère laad je binnen tien minuten een iPhone 6 zover op dat je 18 tot 20 minuten kunt bellen. In dezelfde tijd laad je een Petzlhoofdlamp op zodat hij 6-7 uur werkt.

De Infinite Orbit is gemaakt van duurzaam aluminium. Geen plastic behuizing die gevoeliger is voor schades, maar oerdegelijk en relatief lichtgewicht aluminium. Zoals het hoort. De slinger kun je losmaken van de turbine zodat je hem compact op kunt bergen in het meegeleverde tasje.

De Texenergy Infinite Orbit levert zijn stroom aan een micro-usb-kabel. Deze past in veel mobiele telefoons en andere apparaten. Ook krijg je er een verloopje bij naar mini-usb en een verloopje naar een female usb-aansluiting. Hierdoor wordt het een normale usbpoort zoals je die gewend bent van je andere opladers of computer.

Specificaties
335 gram


Ik zou het ook nog combineren met een, krachtige powerbank met 18650 oplaadbare batterijen er in, met verschillende spanning afgiften.
En ook nog te laden in de auto.
Zal wel een zelf maak dingetje worden wat deze zal niet te koop zijn.
Ook mooi zou zijn als er diverse accessoires zouden zijn zoals bvb een hoofdlamp die je met een snoertje op de powerbank kan aansluiten dat scheelt ook weer gewicht van al de accu's.


Mocht ik het zijn vergeten,

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J

Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door Jandar »

Hoezo, niet te koop, je stuurt de link mee?
Ja, hij is erg duur ;-)


Gebruikersavatar
Meatloaf
Berichten: 1016
Lid geworden op: 15 feb 2012, 19:00
Locatie: Betuwe

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door Meatloaf »

wel jammer dat het micro-usb is, en geen usb-c wat zo'n beetje elke smartphone tegenwoordig heeft. zelfs mn lampjes hebben al usb-c poortjes om op te laden :p


Gebruikersavatar
J.J
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:32

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door J.J »

Meatloaf schreef: 29 aug 2022, 19:52 wel jammer dat het micro-usb is, en geen usb-c wat zo'n beetje elke smartphone tegenwoordig heeft. zelfs mn lampjes hebben al usb-c poortjes om op te laden :p
Er is toch ik een verloop stekkertje bij en anders zijn die dacht ik ook te bij een onderdelen zaak of zelf Action.


Mocht ik het zijn vergeten,

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J

Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door Roely »

Hahaha mijn jeugd herleeft weer, de opwind radio en zaklamp dansen weer door mijn hoofd.
Toch gek eigenlijk dat ze daar nu zoveel geld voor kunnen vragen.
Zo'n kinder bouwkit geeft al bijna zoveel ampère.

Als we niet opletten, zitten we straks in het bos vuurtje te stoken. Onder het keteltje van een stoomturbine, om een smartphone op te laden ;-)
NU in de aanbieding 50 euro goedkoper >:D


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door Roely »

Die Chinezen doen ook mee
Screenshot_20220917_110511_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
Screenshot_20220917_110511_com.alibaba.aliexpresshd.jpg (113.17 KiB) 1472 keer bekeken


Gebruikersavatar
J.J
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:32

Re: CRM-003 Slingerlader Hij gebruikt geen netstroom, zonne-energie of windenergie.

Bericht door J.J »

Roely schreef: 17 sep 2022, 11:13 Die Chinezen doen ook mee
Screenshot_20220917_110511_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
https://nl.aliexpress.com/item/10050040 ... bqTzKuE2bA


Mocht ik het zijn vergeten,

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J

Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Plaats reactie