Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1365
Lid geworden op: 10 apr 2010, 18:16

Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door Anneke »

Moi allen,

Wegens omstandigheden zou ik heeeeel blij worden met een beetje hulp bij het snoeien van onze wilgen voordat ze allemaal weer uitlopen.
Er zit flink wat frans geel bij, dus wie weet kun je nog met een verzameling geschikte vlechttenen naar huis.
Ingewikkeld is het allemaal niet, de bomen zijn zonder ladder te snoeien en de takken kunnen daarna in de achterliggende takkenril worden gestoken.
Ik hoop dat het binnenkort een beetje lekker weer is zodat we met een paar mensen er een gezellige dag ervan kunnen maken. Maar ook als je maar een uurtje hebt en maar één boom kunt doen, help je ons fantastisch.

Stuur me ajb. een pm als je denkt te kunnen helpen. We wonen ten oosten van Stadskanaal.
Een 100 % zekere datum heb ik nog niet omdat ik nu niemand kan ontvangen (want covid), maar ik hoop voorlopig op woensdag de 22e of zaterdag de 25e.

Leef en heb Lief,
Anneke


Gebruikersavatar
J.J
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:32

Re: Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door J.J »

Anneke schreef: 16 feb 2023, 10:01 Moi allen,

Ik hoop dat het binnenkort een beetje lekker weer is zodat we met een paar mensen er een gezellige dag ervan kunnen maken. Maar ook als je maar een uurtje hebt en maar één boom kunt doen, help je ons fantastisch.

Stuur me ajb. een pm als je denkt te kunnen helpen. We wonen ten oosten van Stadskanaal.
Een 100 % zekere datum heb ik nog niet omdat ik nu niemand kan ontvangen (want covid), maar ik hoop voorlopig op woensdag de 22e of zaterdag de 25e.

Leef en heb Lief,
Anneke
Ha een leuk berichtje @Anneke ik lees het nu pas,

Had je al reacties gehad en hoe is het gegaan.
Wij zijn ook herstellen dan de covid van schoonmoeder van 91 jaar gekregen zelf was ze vrij snel genezen.

Wij hebben een tijde vlak bij jullie gewoond in een ABN-AMRO Bank antikraak in Musselkanaal via Ad-Hoc, haha dat was een hele bijzondere tijd, wij waren toen 60+ nu rond de zeventig.
Als het mag zal ik daar wat over vertellen???
Ik moet nog ergens een paar foto's er van hebben. ;-) :D


Mocht ik het zijn vergeten,

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J

Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door Roel »

De noodzaak tot snoeien is niet meer aanwezig, ondergetekende is al weer zover hersteld dat hij de hele rij knotwilgen van hub overtollige takken heeft ontdaan. Gewoon elke dag drie à vier bomen en na anderhalve week was het klaar. :-) Anneke was uiteraard bang dat ik teveel zou doen, maar dat is dus niet gebeurd. Ik pas goed op wat ik doe en doe geen gekke dingen. Tenminste....niet als Anneke in de buurt is... ;-)


Gebruikersavatar
J.J
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:32

Re: Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door J.J »

Roel schreef: 01 mei 2023, 10:41 De noodzaak tot snoeien is niet meer aanwezig, ondergetekende is al weer zover hersteld dat hij de hele rij knotwilgen van hub overtollige takken heeft ontdaan. Gewoon elke dag drie à vier bomen en na anderhalve week was het klaar. :-) Anneke was uiteraard bang dat ik teveel zou doen, maar dat is dus niet gebeurd. Ik pas goed op wat ik doe en doe geen gekke dingen. Tenminste....niet als Anneke in de buurt is... ;-)
Beste @roel je staat bekend als een toffe kerel, heel fijn dat je @Anneke zo geholpen hebt.
Fijn dat je het hier hebt verteld.

We zijn allemaal blij met jouw.
Maak ook bekent als we jouw ergens mee kunnen helpen. :-)

Mhg,

J.J en zijn maatje.


Mocht ik het zijn vergeten,

Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J

Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Kevski-Style
Berichten: 557
Lid geworden op: 09 jan 2017, 14:21
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door Kevski-Style »

Beetje jammer, lees het bericht nu pas, anders was ik wel ff langsgereden. Net weer wat mobieler.


Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: Hulp gevraagd: wilgen snoeien

Bericht door Roel »

Beetje jammer, maar niet meer nodig. Mijn herstel is dermate snel gegaan dat ik zelf de boel heb kunnen aanpakken. Bedankt voor het aanbod. :-)


Plaats reactie